-->

مطلقه مصريه عندى ٢٧ سنه

مطلقه مصريه عندى ٢٧ سنه

انا بنت مطلقه مصريه عندى ٢٧ سنه انا رومانسيه هديه واحب الضحك والهزار حنونه وجدعه اقبل اكون زوجه تانيه او عرفى لغير المصرين يعنى للجنسيات الاخرى خلجين او عرب او اجانب لظروف خاصه المهم انسان محترم لا يهم السن ولا يهم انه يكون متواجد معى ممكن يجى ويسافر عادى ويكون ميسور الحال ومتفاهم يحب لغه الحوار

معلومات عن النصف الاخر الذي ارغب فيه:

يكون يحب الرومانسيه هادى ميسور لا يهم السن ولا مهم انه يكون معى علطول ممكن يسافر ويرجع لكن للعرب او اجانب او خلجين وليس مصرين لان هما ظروفهم تسمح كدة وزوجهم كدة لكن انا مش هوافق بأنى اجى على وحدة ويجى واحد يقولى انا منفصل عن زوجتى او يكون سيبها بالاولاد مش هوافق او شباب العشرينات ياريت ميتكلموش علشان انا وحدة مش بهرج او عايزة اتفسح يومين انا جادة مش بهرج علشان ناس كتير قوى بيكدبوا ودخلين يقدو يومين انا جادة علشان جدة ياريت بلاش مصرين يكلمونى



إكتب تفاصيل عنك فى التعليقات لكى تتعرف عليك

  1. انا عماد مصرى مدير مالى مطلق املك فيلا وسيارة عمرى ،50 سنه جاد بالزواج رقمي01151157572

    ردحذف
  2. انا اسمي محمد اريد التعارف الجاد للزواج انا اعمل مدير وعندي 46 سنه وعندي شقه ففي فيصل وجاد للزواج ورقمي 01024022238 أو واتس اب

    ردحذف

قدم طلب زواج الآن للتواصل معك